POLITICA DE RETURNARE

Nu ai aproximat bine masura potrivita? Nu iti place dimensiunea gulerului??? etc. Nu este nicio problema! "Cum vrei Tu" iti da banii inapoi pentru toate produsele returnate, cu exceptia celor personalizate. Inaintea despachetarii oricarui produs, trebuie sa iei in calcul urmatoarele:

1. Toate modelele create de noi sunt produse in editie limitata de 100 de bucati. Nu se printeaza nimic inainte. Daca vom avea 100 de comenzi de marimea S, vom produce doar 100 de tricouri Small. De aceea, este foarte important sa despachetezi fiecare pachet "Cum vrei Tu" cu grija, fara a-l deteriora.

2. Despacheteaza fiecare pachet ca si cum ar trebui sa il trimiti inapoi! Trebuie sa intelegi ca el va fi pus in stoc si revandut.

3. Inainte de probarea oricarui tricou sau produs "Cum vrei Tu", asigura-te ca ai mainile curate si ca nu ai fond de ten sau orice fel de makeup! Tricourile murdare nu se primesc spre retur.

4. Nu se accepta spre retur tricourile deja purtate sau spalate. A nu se desface, taia sau modifica in niciun fel etichetele textile sau ambalajele din carton decat daca esti sigur ca nu vrei sa-l returnezi. Multumim mult pentru intelegere!

5. Produsele personalizate nu se pot returna! Caracterul lor unic face imposibila vanzarea lor catre alti clienti. In cazul acestora, returul se poate realiza doar ca urmare a constatarii unor vicii de fabricatie, conform art 7.9.2.

#FiiCumVreiTu sa fii! ---

a) Procedura de retur:

- Pasul 1: Se completeaza formularul de retur din contul dvs.

- Pasul 2: Se trimite produsul (conform punctului 4 - Date returnare) in atentia departamentului de retur. Pachetul trebuie sa contina o copie a facturii fiscale de cumparare a produsului si cererea de retur.

b) Puteti formula orice alta declaratie neechivoca in care va exprimati decizia de retragere din contract, transmisa pe un suport durabil, spre exemplu pe e-mail, la adresa contact@cumvreitu.ro.

Returnarea produselor se poate face prin orice firma de curierat preferata de client respectand pasii mai sus mentionati. Cheltuielile de returnare sunt suportate de client. Returnarea se va face in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii pacjetului. Se recomanda returnarea produselor cu optiunea verificare colet.

Sunt exceptate de la dreptul de retragere contractele la distanta incheiate conform art 16 din O.U.G 34.

Renuntarea la produsele cumparate fara invocarea vreunui motiv, conform legii comertului la distanta (O.U.G. nr. 34 / 2014 cu modificarile ulterioare).

Produsele vor fi returnate in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, documentele care le-au insotit si cu o copie a facturii de achizitie. Returnarea unui produs fara ambalajul acestuia sau fara accesorii ale ambalajului (spre exemplu suporti de siguranta, elemente de protectie din carton sau polistiren etc.) sau ale produsului va duce la diminuarea valorii produselor, conform celor mentionate mai jos. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, pete, socuri, etc.. fara ca acestea sa fie aduse la conformitate.

Cheltuielile de returnare si costurile serviciilor asociate deja executate la momentul livrarii si platii comenzii, respectiv costurile de livrare, ramburs, comisioanele bancare si cele pentru plata online vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de retragere din contract, dar nu inainte de data receptionarii bunurilor.

Conform art 8.5 al contractului agreat intre mobilpay.ro si cumvreitu.ro, operatiunile platite prin card nu trebuie sa faca obiectul unei returnari partiale sau totale printr-un alt mijloc de plata. In cazul anularii comenzii sau returnarii acesteia de catre cumparator, cumvreitu.ro trebuie sa foloseasca functionalitatile puse la dispozitie de solutia software pentru anularea operatiuniilor. cumvreitu.ro se obliga sa respecte pe toata durata de valabilitate a prezentului contract toate instructiunile, procedurile de procesare si normele tehnice de securitate transmise de Banca pe parcursul configurarii site-ului sau ulterior, comunicate direct sau prin intermediul Procesatorului.

Deoarece, in cazul vanzarilor la distanta consumatorul nu are posibilitatea de a vedea bunurile inainte de incheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage. Din acelasi motiv, consumatorului i se permite sa testeze si sa verifice bunurile pe care le-a cumparat in masura in care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor.

Pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul trebuie sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin fizic real. De exemplu: consumatorul trebuie doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte la diverse ocazii. Prin urmare, in timpul perioadei de retragere, consumatorul trebuie sa manuiasca si sa inspecteze bunurile cu grija necesara.

Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii bunurilor care rezulta din manipulari altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii bunurilor.

Manipularile acceptate pentru determinarea naturii, calitatii si functionarii bunurilor sunt:

- dezambalarea fara distrugerea sau deteriorarea ambalajelor originale, urmand instructiunile pentru despachetare (acolo unde producatorul indica modul de manipulare ) fara deteriorarea ambalajului, produsului sau accesoriilor;

- inspectarea vizuala, tactila si olfactiva (atunci cand nu se incalca prevederile de mai jos) a produselor;

Daca un consumator isi exercita dreptul de retragere dupa ce a utilizat bunurile intr-o masura care depaseste limita necesara stabilirii naturii, caracteristicilor si modului de functionare a bunurilor, consumatorul raspunde pentru eventuala diminuare a valorii bunurilor.

Actiuni neacceptate care duc la diminuarea valorii produsului returnat sau pierderea dreptului de retragere:

- ruperea sigiliilor si a etichetelor;

- ruperea sau deteriorarea ambalajelor originale (ambalajele originale fac parte integranta din produs);

- zgarierea, murdarirea, patarea, impregnarea produselor cu substante externe;

3. Produse excluse, fara drept de returnare

a) produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar

b) produse susceptibile de a se deteriora sau a expira rapid

c) produse consumabile desigilate aferente oricarei categorii de produse din oferta

d) inregistrari audio, video, sau programe informatice sigilate, care au fost desigilate

e) furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material

Aceste exceptii se aplica conform Art. 16 din O.U.G. 34/2014.

4. Date returnare

Returnarea se va face conform datelor de mai jos :

Blaunite Studios S.R.L. - departament Retur

Adresa: Soseaua Mihai Bravu, nr 175,

Bucuresti

Telefon: 0765635358,

E-mail: contact@cumvreitu.ro

Program de lucru: Luni - Vineri 12:00 - 18:00

Returnarea se poate face prin curierat (recomandat FanCourier).

Expeditorul raspunde cu privire la corectitudinea datelor inscrise pe documentul de transport (AWB), cat si de ambalarea corecta si etichetarea coletelor. Coletele trimise de catre expeditor trebuie sa fie ambalate intr-un mod care sa protejeze produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toata durata transportului (se recomanda folosirea elementelor de siguranta, ex: poliester, carton, folie bule de aer, etc. ). De asemenea, se recomanda ambalarea coletului astfel incat sa corespunda greutatii, formei si naturii continutului, cat si modului si duratei transportului. Ambalajul trebuie sa protejeze continutul astfel incat sa nu poata fi deteriorat prin presiune sau manipulari succesive, putand fi, dupa caz, din cutii de carton, placaj, lemn, plastic umplut cu polistiren.

Termenul de analizare al unei solicitari de retragere din contract poate varia intre 5 - 10 zile de la receptia produsului dar nu va depasi termenul legal de rambursare contravalorii in conformitate cu legislatia in vigoare.

Returnarile prin curierat rapid sau prin posta nu se vor face cu ramburs. Returnarea sumelor de bani achitate se vor realiza ulterior prin transfer bancar.

In vederea evitarii refuzului coletelor deteriorate si pentru verificarea integritatii produselor si accesoriilor, recomandam ca returul sa se faca cu posibilitatea verificarii coletului la receptie.

 

INAPOI LA MENIU